Posiadanie przez markę swojej własnej odzieży firmowej to doskonały sposób na budowanie jej świadomości wśród konsumentów, a także formą reklamy odznaczająca się wysokim poziomem skuteczności. Nie dziwi więc, że coraz więcej firm zastanawia się nad jej zaprojektowaniem. Co warto wiedzieć na ten temat?
Projekt koszulki firmowej to rozwiązanie, które cieszy się największą popularnością. Osoba, która pragnie spróbować swoich własnych sił i ma doświadczenie w tym zakresie, może pokusić się o stworzenie samodzielnego projektu przy użyciu takich narzędzi, jak m.in. Canva. Design na najwyższym poziomie stworzy z kolei profesjonalny grafik. Z pewnością wykona on ciekawe nadruki, hafty, czy przedstawi w hasło reklamowe w przyciągający sposób, który zainteresuje potencjalnych klientów. Choć na tego rodzaju gadżetach najczęściej znajduje się logo firmy, przedsiębiorstwa realizują coraz, to kreatywniejsze projekty umieszczając na nich m.in. chwytliwy slogan.
Gotowy projekt to nie wszystko. Osoba odpowiedzialna za jego realizacje będzie musiała podjąć szereg decyzji. Haft, czy nadruk to niełatwy wybór. W sytuacji, w której odzież firmowa będzie wytwarzana w dużych ilościach, doskonałym wyborem będzie nadruk. Umożliwia on odwzorowanie nawet najbardziej skomplikowanych projektów z dbałością o najdrobniejsze detale. Z kolei na haft decydują się najczęściej przedsiębiorstwa, które w ten sposób są w stanie skutecznie pokreślić swój prestiż i renomę. Z tego względu rozwiązanie to jest wprost idealne dla firm, które zajmują się sprzedażą luksusowych produktów. Jest to również idealny wybór w przypadku elementów garderoby o niestandardowym kształcie, czy o nietypowej fakturze. Należy jednak wziąć pod uwagę, że nadruk jest rozwiązaniem znacznie bardziej opłacalnym pod kątem finansowym w przypadku chęci umieszczenia danego wzoru na większym obszarze.
Sprawdź koniecznie nasze modele do sublimacji odzieży.